Nem mindig biztosítható az ügyfelek által preferált időpont, mivel előfordulhat, hogy az idősáv már foglalt vagy nem elérhető. A Beállítások menüben aktiválhatod a Várólista funkciót, amely lehetővé teszi, hogy ügyfeleid foglaljanak már lefoglalt időpontokra is. Ilyenkor a foglalófelületen a foglalt időpontok is megjelennek, és az ügyfelek felhívást kapnak arról, hogy várólistára kerülnek.
Amennyiben az adott időpont felszabadul, például lemondás, áthelyezés vagy az általad történő elutasítás miatt, a következő ügyfél a várólistáról automatikusan megkapja azt.
Bekapcsolás
Ahhoz, hogy aktiváld a várólistát, navigálj el a Beállítások -> Várólista menüpontra. Egy figyelmeztető szöveg fogad, amelyek teljesülése esetén nem működik a várólista funkció.
Bekapcsolás után a már lefoglalt időpontok is megjelennek a foglalófelületeden és az ügyfeleknek lehetőségük nyílik arra, hogy várólistára kerüljenek, ha lefoglalják ezeket az időpontokat.

A várólistára történő foglalásokat nem lehet előre kifizetni.

Az ilyen foglalások az időpontjaid között „Várólista” státusszal jelennek meg. Ha az eredeti időpontot lemondják vagy áthelyezik, a várólistán legrégebb óta szereplő ügyfél automatikusan megkapja azt. Erről emailben értesítést is kap.

A várólista funkció elérhető a Standard és Prémium csomaggal rendelkezőknek.