Az Általános beállításokban az egész rendszerre kiterjedő alapvető beállítási lehetőségeket találsz.

Intervallum hossza a naptárban
Ezzel a beállítással megadhatod a szolgáltatások alapértelmezett hosszát a rendszerben.
Például 30 perces intervallumot választottál. Amikor az ügyfelek új időpontot szeretnének foglalni, 30 perc hosszú időpontokat fognak látni: 10:30, 11:00, 11:30, 12:00, 12:30 stb.
Ez az érték az alapértelmezett érték. Az alapértelmezett értékre hivatkozhatsz, amikor új szolgáltatást adsz hozzá. Ettől az értéktől bármikor eltérhetsz szolgáltatásonként.
Foglalás előtti minimális időkövetelmény
Ezzel a lehetőséggel megadhatod, hogy mennyi idővel korábban tudnak csak foglalni a szolgáltásaidhoz. Ha például 1 napot adsz meg, akkor 24 órán belül már nem fog tudni hozzád foglalni. Ha nincs erre szükséged, állítsd Kikapcsolva opcióra.
Ennyi nappal előre lesznek láthatóak az időpontok
Megadhatod, hogy hány napig lássanak előre szabad időpontokat ügyfeleid. Például, ha 30 napot adsz meg, akkor 30 napon túl (a mai naphoz képest) már nem fognak időpontot látni.
Ez keveseket érintő beállítás, de lehetőséget adunk arra, hogy hétfő helyett vasárnap indítsd el a hetedet. Ez annyiban nyílvánul meg, hogy a foglaló panelen az ügyfél a vasárnapot fogja elsőként látni, a szombatot pedig utolsónak.
Dátum és idő formátum
Ha külföldre szeretnél szolgáltatni vagy Magyarországtól eltérő országból vársz főként foglalást, akkor számukra érthetőbb lehet más dátum vagy idő formátum. Fontos: az itt beállított érték a te teljes rendszeredre is vonatkozik, te is ilyen formátumban látsz majd mindent.
Alapértelmezett státusz foglalás után
Ha szeretnéd foglalásaidat felülvizsgálni és elfogadni azokat, akkor válaszd a „Függőben” lehetőséget. Ez lehetőséget ad arra, hogy elbíráld a foglalásaidat és elfogadd azokat vagy pedig Törölve / Elutasítva státuszt kapjanak. Ha számodra nem fontos ez a lehetőség, hagyd nyugodtan „Elfogadva” státuszon ezt a beállítást, így minden új foglalás alapértelmezetten ebbe a státuszba kerül.
Időpontok mutatása az ügyfél időzónájának megfelelően
Ha ezt a funkciót használod, ügyfeleid saját időzónájuk szerint látják az időpontjaidat. Ez a funkció lehetővé teszi globális szolgáltatások nyújtását.
Rugalmas időpontok
Képzeld el, hogy egy munkavállalódnak vannak különböző szolgáltásai különböző hosszal. Az egyik például 1 óra hosszú, akkor ezek az időpontok úgy jelennek meg, hogy 09:00 – 10:00, 10:00 – 11:00, 11:00 – 12:00 és így tovább. Viszont vannak rövidebb szolgáltatásai is, mint például 10 percesek. Ha egy ügyfél lefoglal 9:30-ra egy 10 perces szolgáltatást, akkor ha a Rugalmas időpontok ki van kapcsolva, értelemszerűen az egész óra blokkolva lesz az 1 óra hosszú szolgáltatásra nézve. Viszont, ha bekapcsolod ezt a lehetőséget, akkor a 10 perces szolgáltatás lejárta után 9:40-től indulnak az idő intervallumok az 1 órás szolgáltatásnál, 9:40-10:40, 10:40-11:40. Ezáltal jóval rugalmasabbak lehetnek időpontjaid.
Link lejárata
Ez akkor vonatkozik rád, hogy ha az „Ügyfél panelek” beállításoknál engedélyezve van az „Ügyfél megváltoztathatja a foglalás státuszát” opció. Új foglalás esetén generálunk egy linket, amelyet az emailhez csatolunk, amin keresztül meg tudja változtatni a foglalás státuszát. Itt tudod meghatározni, hogy a generált link mi alapján járjon le (ha lejárjon). Két lehetőséged van:
- Miután a link létrejött – azaz a foglalás létrejöttekor. Amilyen időt beállítasz, annak letelte után az ügyfél nem fogja tudni megváltoztatni a foglalás státuszát.
- Mielőtt az időpont elkezdődik – ha pedig az időpont kezdéséhez szeretnéd mérni a link lejáratát, ez az opció kell számodra.
Adminok munkaidőn kívülre foglalhatnak időpontot:
Ha aktiválod ezt a funkciót, a munkaidőn kívül bármilyen időpontra létrehozhatsz új foglalást, miközben manuálisan hozod azt létre az „Időpontok” vagy „Naptár” menüpontban.
Csak regisztrált ügyfelek foglalhatnak
Azok a felhasználók, akik nem jelentkeznek be az oldaladra, mint ügyfél, nem tekinthetik meg és nem használhatják a foglalási oldaladat, ha ez a funkció be van kapcsolva. Amikor megnyitják az oldaladat, automatikusan a bejelentkezési felületünkre kerülnek.
Onlinefoglalás.hu jelzés eltávolítása a foglalási ablakról
Ha van aktív előfizetésed, lehetőséget adunk, hogy eltávolítsd a foglalási ablakod jobb felső sarkában lévő brand jelzést.
Időzóna
Ezt akkor változasd csak meg, ha más időzónában vagy, mint Magyarország vagy a célzott ügyfeleid.