Kategóriák

Értesítések

Az Értesítések menüpontban automatizálhatod az időpontokhoz kapcsolódó különféle műveleteket, és különböző folyamatokat indíthatsz el meghatározott feltételek alapján. Ez a dokumentáció áttekintést nyújt az Értesítések modulról, annak szolgáltatásairól, támogatott műveleteiről, triggereiről és használati példáiról.

Fontos!

Ez a rész haladó színtű hozzáértést igényel! Nem megfelelő módosítások felhasználói élmény romlásához vezethetnek és akár ügyfélelégedetlenséget okozhatnak.

 

Amennyiben támogatásra lenne szükséged, keress minket bátran az elérhetőségek egyikén. Csomagodnak megfelelően segítünk és beállítjuk kéréseidet.

Ebben a menüpontban lehetőséged van, hogy automatizálj minden időponttal kapcsolatos műveletet, és zökkenőmentesen építsd fel az üzleti folyamatokat. Meghatározhatsz olyan folyamatokat, amelyek bizonyos események vagy feltételek teljesülése esetén konkrét műveleteket hajtsanak végre. Például küldhetsz emaileket az ügyfeleknek, értesítheted őket sms-ben az időpont kezdete előtt 24 órával, módosíthatod a foglalások státuszát vagy HTTP-kéréseket küldhetsz webhookkal.

Támogatott műveletek

Az értesítések oldal a következő műveleteket támogatja:

  • Email küldés
  • SMS küldés
  • Foglalás státuszváltás
  • HTTP(S) request küldése

Támogatott triggerek

Különféle műveleteket indíthatsz el a következő események alapján:

  • Új időpontfoglalás
  • Időpont átütemezve (akár munkatárs hajtja végre, akár ügyfél)
  • Foglalás státusza megváltozott (akár munkatárs hajtja végre, akár ügyfél)
  • Foglalás elkezdődik – kezdete előtt vagy után X perccel vagy pontban a kezdetekor
  • Foglalás végetér – vége előtt vagy után X perccel vagy pontban a végekor
  • Új ügyfél hozzáadva a rendszerhez

Értesítések létrehozása

Több értesítési folyamatot is létrehozhatsz, amelyek mindegyike különböző triggereket és műveleteket tartalmaz. Ezeken a folyamatokon belül különböző triggereket kombinálhatsz összetett automatizálások eléréséhez.

Trigger mezők

Minden triggernek saját mezőkészlete van. Például az email küldés művelet olyan mezőket tartalmaz, mint a Címzett, Tárgy, Tartalom és Melléklet. A Címzett mező több email címet is tartalmazhat, így egyszerre küldhetsz emaileket az ügyfeleknek, a munkatársaknak vagy akár egyéni, kézzel felvitt email címeknek. Kulcsszavakat is megadhatsz a tárgy és tartalom mezőben. A kulcsszavak olyan lehetőségek, amelyekkel kitölthetsz dinamikusan változó adatokat. Pl: {customer_name} kulcsszó helyére az ügyfél teljes nevét fogja a rendszer behelyettesíteni.

Támogatott szűrők

Különböző szűrőket is használhatsz az értesítéseid testreszabásához:

Helyszín: megadhatsz egy már általad felvitt helyszínt, amire az adott értesítés vonatkozik. Ha például több helyszínnel rendelkezel, az egyes helyszínekhez különböző értesítéseket hozhatsz létre.

Szolgáltatás: megcélozhatod a vállalkozásaod által kínált szolgáltatásokat. Ha különféle szolgáltatásokat kínálsz, például fodrászatot, masszázst vagy konzultációt, akkor olyan értesítéseket hozhatsz létre, amelyek csak akkor indulnak el, ha bizonyos szolgáltatásokhoz időpontot foglalnak. Ez célzottabb és relevánsabb kommunikációt tesz lehetővé a nyújtott szolgáltatás típusa alapján.

Munkatárs: lehetőséged van, hogy az értesítéseket a vállalkozásod egy adott munkatársához irányítsa. Ha van egy csapatod alkalmazottakból vagy alvállalkozókból, akik különböző feladatokért vagy szolgáltatásokért felelősek, akkor minden alkalmazottra egyedi értesítéseket hozhatsz létre.

Státusz: lehetővé tesszük számodra, hogy az értesítések az adott foglalás státuszától tegyük függővé. Feltételeket állíthatsz be az értesítések végrehajtásához, amikor a foglalásokat státuszát változtatod. Hasznos lehet a kommunikáció automatizálására a foglalások életciklusának különböző szakaszaiban, például emlékeztetők küldésére az időpontok előtt vagy köszönő üzenetekre az időpontok után.

Esemény történése: ez határozza meg az értesítést aktiváló trigger forrását vagy eredetét. Meghatározhatod, hogy az adott értesítés akkor fusson le, ha az esemény az ügyfelek által látható foglalási oldalon történik vagy ha te / munkatársaid futtatnak le valamilyen folyamatot az admin felületen. Pl csak akkor küldjön emailt, ha az ügyfél foglal időpontot vagy akkor menjen ki sms értesítés, ha te az admin felületről váltasz státuszt. Lehetőség van, hogy mindkét esetben kiküldésre kerüljön az értesítés.

Nyelv: Lehetőséged van, hogy nyelv szerint határozd meg az értesítést. Ez hasznos lehet, ha különböző nyelvű értesítést akarsz kiküldeni az ügyfeleidnek, attól függően, hogy milyen nyelven foglaltak az oldaladon.