Kategóriák

Bérletek

A Bérletek funkció lehetőséget ad arra, hogy saját szolgáltatásaidból összeállíts egy bérletet, amelyet az általad meghatározott áron kínálhatsz. Az így létrehozott bérletek megjelennek a foglaló oldaladon, ahol ügyfeleid a megszokott módon lefoglalhatják őket. A bérlettől függően az időpontfoglalás azonnal vagy később, az ügyfélpanelen keresztül is elvégezhető.

Hogyan hozhatsz létre bérleteket?

  1. Navigálj a Bérletek menüpontra.
  2. Kattints a Hozzáadás gombra, és állítsd össze az új bérletet.
  • Lejárat: Meghatározhatod, hogy meddig érvényes a bérlet az ügyfél számára a foglalás után. A lejárati idő leteltével az ügyfél több időpontot már nem foglalhat, de az eddig lefoglalt időpontok természetesen továbbra is érvényesek.
  • Fizetési mód: a bérlet kiegyenlítését adhatod meg, az ügyfeleidnek az egyes időpontok lefoglalásakor már nem kell külön fizetniük.

Kiválaszthatod, hogy mely szolgáltatások tartozzanak a bérlethez, és meghatározhatod azok darabszámát.

Azok a szolgáltatások nem rendelhetőek hozzá, amiknél be van kapcsolva az Ismétlődés funkció!

Itt állíthatod be, hogy mennyibe kerül a bérlet ügyfeleid számára.

A létrehozott bérletek a Szolgáltatások lépésben találhatóak meg.

Az ügyfelek a foglalás után azonnal vagy később az ügyfélpanelen keresztül foglalhatnak időpontokat.

Nemcsak az ügyfelek, hanem te is foglalhatsz időpontokat a bérleteikhez. Ehhez használhatod a Megvásárolt bérletek menüpontot, ahol egy helyen láthatod az összes bérlet vásárlást. Itt lehetőséged van szerkeszteni őket, vagy akár te magad is létrehozhatsz időpontokat.

A Bérletek funkció elérhető a Prémium csomaggal rendelkezőknek.