Kategóriák

Ügyfél oldali panelek

Három fő beállítást különböztetünk meg:

  • Foglalás lépései
  • Lépések címei
  • Ügyfél panel

Foglalás lépései

Ebben a menüpontban a foglaló panel fő lépéseit tudod testreszabni vagy akár ki/be kapcsolni őket. Mindegyiknek van egyedi beállítása, ha rákattintasz az adott lépésre. 

Kikapcsolni egy lépést akkor ajánlatos, ha csak egy darab opció van az adott lépésben, például munkatárs vagy helyszín. Ekkor nyugodtan kikapcsolhatod, így azokat az ügyfelednek már nem kell kiválasztania, rögtön a szolgáltatás kiválasztásával kezdheti a foglalást.

Továbbá lehetőséged van bizonyos lépések sorrendjét is megváltoztatnod. Csak kattints a lépés elején lévő három vonalra és lenyomva tartva húzd oda, ahova szeretnéd.

Lépések címei

Ha megnyitod ezt a beállítást, akkor szembetalálod magad a foglaló panellel. Itt lehetőséged van személyre szabni a lépések címeit a Te igényeid szerint. Pédául helyszín helyett telephely, munkatársak helyett orvosok vagy akár szolgáltatások helyett járműveink.

De nem csak a lépések címeit tudod átírni, hanem akár gombokat, fejléceket, de akár még hibaüzeneteket is! Lényegében az összes szöveg személyreszabható.

Ügyfél panel

Lehetőséged beállítani, hogy az ügyfeleknek milyen lehetőségeik vannak az időpontjaikkal kapcsolatban.

Időbeli korlátozás az időpontok módosítására

Itt szabhatod meg, hogy mennyi ideje van az ügyfélnek arra, hogy a lefoglalt időpontot még módosíthassa. Például 1 nap, ekkor az időpont kezdése előtt 24 órán belül már nem módosíthat rajta.

„Fizetés” gomb elrejtése az ügyfélnek

Ez akkor releváns számodra, ha van nálad online fizetési lehetőség bekapcsolva. Ekkora lehetősége van az ügyfélnek, hogy az ügyfél panelen kifizesse a foglalását előre.