Kategóriák

Értesítések

Az Értesítések menüpontban automatizálhatod az időpontokhoz kapcsolódó különféle műveleteket, és különböző folyamatokat indíthatsz el meghatározott feltételek alapján. Ez a dokumentáció áttekintést nyújt az Értesítések modulról, annak lehetőségeiről, támogatott műveleteiről, eseményeiről és használati példáiról.

Fontos!

Ez a rész haladó színtű hozzáértést igényel! Nem megfelelő módosítások felhasználói élmény romlásához vezethetnek és akár ügyfélelégedetlenséget okozhatnak.

 

Amennyiben támogatásra lenne szükséged, keress minket bátran az elérhetőségek egyikén. Csomagodnak megfelelően segítünk és beállítjuk kéréseidet.

Ebben a menüpontban lehetőséged van, hogy automatizálj minden időponttal kapcsolatos műveletet, és zökkenőmentesen építsd fel a folyamataidat. Meghatározhatsz olyan folyamatokat, amelyek bizonyos események vagy feltételek teljesülése esetén konkrét műveleteket hajtsanak végre. Például emaileket küldhetsz az ügyfeleknek, ha új időpontot foglaltak maguknak, értesítheted őket SMS-ben az időpont kezdete előtt 24 órával, módosíthatod a foglalások státuszát vagy HTTP-kéréseket küldhetsz webhookkal.

Támogatott műveletek

Az értesítések oldal a következő műveleteket támogatja:

  • Email küldés
  • SMS küldés
  • Foglalás státuszváltás
  • HTTP(S) request küldése (webhook)

Támogatott események

Különféle műveleteket indíthatsz el a következő események alapján:

  • Új időpontfoglalás
  • Időpont átütemezve (akár munkatárs hajtja végre, akár ügyfél)
  • Foglalás státusza megváltozott (akár munkatárs hajtja végre, akár ügyfél)
  • Foglalás elkezdődik – kezdete előtt vagy után X perccel vagy pontban a kezdetekor
  • Foglalás végetér – vége előtt vagy után X perccel vagy pontban a végekor
  • Értékelés kérése – az időpont vége előtt vagy után X perccel vagy pontban a végekor
  • Foglalás kifizetve – ha fizetett státuszra kerül egy időpont
  • Új bérletfoglalás – ha az ügyfél vagy a munkatárs megvásárol / létrehoz egy új bérletet
  • Új vélemény érkezett – az ügyfél értékelte egy időpontodat
  • Az időpont elérhető lett – várólistán lévő ügyfélhez kerül az időpont

Értesítések létrehozása

Több értesítési folyamatot is létrehozhatsz, amelyek mindegyike különböző eseményeket és műveleteket tartalmaz. Ezeken a folyamatokon belül különböző eseményeket kombinálhatsz összetett automatizálások eléréséhez.

Műveletek mezői

Minden műveletnek saját mezőkészlete van. Például az email küldés művelet olyan mezőket tartalmaz, mint a címzett, tárgy, tartalom és melléklet. A címzett mező több email címet is tartalmazhat, így egyszerre küldhetsz emaileket az ügyfeleknek, a munkatársaknak vagy akár egyéni, kézzel felvitt email címeknek. Kulcsszavakat is megadhatsz a tárgy és tartalom mezőben. A kulcsszavak olyan lehetőségek, amelyekkel kitölthetsz dinamikusan változó adatokat. Pl: {customer_name} kulcsszó helyére az ügyfél teljes nevét fogja a rendszer behelyettesíteni vagy a {service_name} helyére a szolgáltatás neve fog kerülni.

Támogatott szűrők

Különböző szűrőket is használhatsz az értesítéseid testreszabásához:

Helyszín: megadhatsz egy már általad felvitt helyszínt, amire az adott értesítés vonatkozik. Ha például több helyszínnel rendelkezel, az egyes helyszínekhez különböző értesítéseket hozhatsz létre.

Szolgáltatás: ha különféle szolgáltatásokat kínálsz, például fodrászatot, masszázst vagy konzultációt, akkor olyan értesítéseket hozhatsz létre, amelyek csak akkor indulnak el, ha bizonyos szolgáltatásokhoz foglalnak időpontot. Ez célzottabb és relevánsabb kommunikációt tesz lehetővé a nyújtott szolgáltatás típusa alapján.

Munkatárs: lehetőséged van, hogy az értesítéseket a vállalkozásod egy adott munkatársához irányítsa. Ha van egy csapatod alkalmazottakból vagy alvállalkozókból, akik különböző feladatokért vagy szolgáltatásokért felelősek, akkor minden alkalmazottra egyedi értesítéseket hozhatsz létre.

Státusz: státusz szerint is tudsz egyedi értesítéseket kiküldeni. Különböző státuszokat állíthatsz be, hogy bizonyos műveletek csak milyen státusz esetén fussanak le. Hasznos lehet a kommunikáció automatizálására a foglalások életciklusának különböző szakaszaiban.

Esemény történése: ez határozza meg az értesítést aktiváló esemény forrását vagy eredetét. Meghatározhatod, hogy az adott értesítés akkor fusson le, ha az esemény az ügyfél által történt (például új időpontot foglalt vagy lemondta az időpontját) vagy ha Te vagy a munkatársaid futtatnak le valamilyen folyamatot a vezérlőben. Például: csak akkor küldjön emailt, ha az ügyfél foglal időpontot vagy akkor menjen ki SMS értesítés, ha te a vezérlően megváltoztatod az időpont státuszát. Lehetőség van arra is, hogy mindkét esetben kiküldésre kerüljön az értesítés.

Nyelv: Lehetőséged van, hogy nyelv szerint határozd meg az értesítést. Ez hasznos lehet, ha különböző nyelvű értesítést akarsz kiküldeni az ügyfeleidnek, attól függően, hogy milyen nyelven foglaltak nálad időpontot.