Az Időpontok menüben megtekintheted a lefoglalt időpontok listáját. A kényelmes keresőeszköz és a szűrők használatával egyszerűen megtalálhatod, amit keresel. A listát minden oszlopfőnél tudod sorbarendezni.
Bármely időpontot szerkesztheted vagy törölheted, ha a sor végén lévő lehetőségekre kattintasz, majd a Szerkesztés vagy a Törlés gombot választod. A foglalásokat tömegesen is törölheted, ha kijelölöd őket, és az oldal alján található törlés gombra kattintasz.
Továbbá, ha az ÁR oszlopban az ikonra kattintasz, megjelenik a Fizetési információk ablak. Szükség szerint itt módosíthatod az árát vagy a fizetési állapotot.
Új időpontot az ÚJ IDŐPONT gombra kattintva hozhatsz létre:

Az Új időpont ablakban megadhatod az összes szükséges információt. Dátumot és időpontot az alapján tudod beállítani, hogy mi az alapértelmezett munkidő, melyet a Beállítások > Munkaidő résznél adtál meg. Ezt felülírni lehetőséged van, hogy ha a Beállítások > Általános beállítások résznél az „Adminok munkaidőn kívülre foglalhatnak időpontot” opció be van kapcsolva.
Ha egy ügyfél időpontot foglalt le egy adott idősávra, akkor nem tudsz második időpontot létrehozni ezen az idősávon. Ha azt szeretnéd, hogy több ügyfél is foglalhasson le egy Szolgáltatást ugyanarra az időpontra, akkor a kapacitása „Csoportos” legyen (Szolgáltatások beállítása), hogy új ügyfelet tudj hozzáadni az időponthoz.
Ha a szolgáltatáshoz vannak kapcsolódó kiegészítők, és azokból szeretnél kiválasztani, ezt az Kiegészítők fülön teheted meg.
Az „” jelölőnégyzettel azt adod meg, hogy módosítás esetén a mentés gomb megnyomása után kapjon-e értesítést az ügyfél és a munkatárs.